אירועים
מבצעים

סובב כנרת - מסלולי טיול

נחל ג’ילבון - המסלול הטבעתי

הולכים עם הסימון האדום לאורך הנחל . בתחילת המסלול ניתן לעלות לכפר הסורי הנטוש "דבורה" . אם עלינו לכפר נחזור לשביל ומהר מאד נגיע למפל הראשון בנחל.

נחל יהודיה

נצא ממגרש החניה לפי השביל המסומן אדום ונחצה את הכביש הראשי מזרחה. נמשיך לפי הסימון האדום ונעבור ליד הכפר הסורי הנטוש - יהודיה.

המושבה כנרת

הזמנה לטיול רגוע וקסום במושבה כנרת, חגיגה כפרית של טעמים וניחוחות שישאירו טעם של עוד...

תחנת כפר נחום: כנרת את אהובתי

נפנה דרומה אל הגן הלאומי בכפר נחום ונחנה את המכוניות בחניון. רכב איסוף נשלח לסוף המסלול לגשר אריק. מממבואת הכניסה לגן הלאומי נרד לכיוון המזח הצף, המתאים עצמו לשינוי המפלס של הכנרת, ונתחיל ללכת בשביל סובב כנרת המסומן בצבע סגול לכיוון מזרח.

ביקור בבריכת המשושים

המסלול:  מתאים לכל המשפחה וכולל נסיעה והליכה קצרה כחצי שעה שמובילים אל בריכה יפיפייה - בריכת המשושים. בבריכה ניתן לנוח , להתרחץ במים ולהנות מהמקום.

מחוקוק – לשיח’ נאשי

הולכים עד סוף הכביש החוצה את המשק ממזרח למערב, ועוברים בשער הנעול. ממשיכים בדרך צפונה עד למסעף בו פונים שמאלה (מערבה). עוברים בשער בקר

אגמים ודקלים בשמורת הירדן

טיול בכיף לזוגות ולכל המשפחה.כאשר הגענו למגרש החנייה של אתר "ירדנית" נפנה את המבט צפונה. בין עצי התמר נראה מבנה אבן ישן בן שתי קומות. נצעד לשם. הבית נבנה בשנת 1910 והוא מתהדר בתואר בית המשאבות שבו שכנה משאבת המים הראשונה בתולדות היישוב העברי.

מחוקוק למעיין יקוק

הולכים עד סוף הכביש החוצה את המשק ממזרח למערב, ועוברים בשער הנעול. ממשיכים בדרך העוברת ליד השדה המעובד כ-200 מ’ עד למסעף שלידו צומת שיזף

נחל אלעל – המפל השחור והלבן

נחל אל-על הוא נחל הזורם בדרום רמת הגולן ובו שני מפלים נהדרים - "המפל השחור" ו"המפל הלבן". ניתן למצוא בו גם צמחיה עשירה ומעניינת (בעיקר בעונות הפחות חמות) ותצפיות יפות.

נחל ג’ילבון - המסלול הארוך

הולכים עם הסימון האדום לאורך הנחל. בתחילת המסלול ניתן לעלות לכפר הסורי הנטוש "דבורה". אם עלינו לכפר נחזור לשביל ומהר מאוד נגיע למפל הראשון בנחל.